Vi erbjuder ett brett utbud av hälsobehandlingar

Sportmassage

Minska muskelvärk och stelhet. Öka kroppens läkningsförmåga och återhämtning

Går du och har ont i onödan? Ont i ryggen eller axlar? då kan Sportmassage vara lösningen.

En tuff och mer djupgående massagebehandling för dig som är aktiv eller tränar mycket. Ger dig bättre återhämtning och kan optimera dina träningsresultat. Individuell behandling som vid behov kombineras med triggerpunkts behandling, stretching och värme. Sportmassage för att öka cirkulation, sänka muskelspänning och minska smärta. Skönt före och efter din träning/tävling eller efter en ansträngande arbetsdag.

Naprapati

Naprapaten arbetar med att undersöka, förebygga, diagnostisera, behandla och rehabilitera smärttillstånd och nedsatt funktion i alla delar av rörelseorganen. En naprapat arbetar bland annat med manuella tekniker för att minska smärta och återskapa funktion. Vi behandlar allt från smärta i t.ex. nacke, rygg, skuldror, knä och axlar, till åkommor som tennisarmbåge, spänningshuvudvärk och ischias.

Exempel på vad vi kan hjälpa dig med:

• Ryggskott och nackspärr
  • Migrän och spänningshuvudvärk
  • Idrottsskador
  • Ischias
  • Muskelspänningar och tennisarmbåge
  • Dålig hållning
Naprapati
Detoxkur

Att god hälsa börjar i tarmen är en gammal visdom som gäller än idag. Vitamundas Colon Detox-program rensar inte enbart tjocktarmen utan även tunntarmen och tolvfingertarmen (duodenum). Vitamundas Colon Detox är unik i världen, vilket beror på huvudbeståndsdelen: fermenterad oljepalmsbark.

• Rengör hela tarmsystemet
• Lätt att använda
• Gluten-, socker-, soja- & laktosfri
• 100% naturlig
• Bekvämt
• Ger mer energi
• Smalare midja
• Bättre ämnesomsättning

Klicka på länken nedan om du vill ladda ner vår broschyr med mer information om Detoxkuren samt våra priser!

Boosta din hud inför vinterns festligheter

30 min Arctic Berry Peel and Peptide ansiktsbehandling inkl. Relaxentré. Gäller mån-tor och kan bokas t.o.m. den 31/1.
Nu endast 895kr
 (ord. pris 1110kr).

Gäller köp t.om 30/12 2019.

Decemberklippet! – Välj mellan bad/gym eller gruppträning

Köp ett klippkort för badet/gymmet och få 2 extra klipp på köpet.

Gäller köp t.om 30/12 2019. Gäller på alla våra drop-in-pass, mån-fre.

Erbjudandena kan inte köpas som presentkort och gäller ej vid internetbokning eller presentkortsbetalning. Erbjudandet kan ej kombineras med andra erbjudanden, entréprodukter eller rabatter. Gäller endast privatpersoner.

EnglishFrenchGermanSwedish