Vi erbjuder ett brett utbud av hälsobehandlingar

Under hösten och vintern 2021 är delar av vår verksamhet stängd för renovering.
Under denna period erbjuder vi behandlingar utan bad, barberare och gruppträningspass i Andrum.
Vår restaurang Ecobaren har öppet från lunch med fräscha rätter, nyttiga och läskade drycker som man kan njuta av i solen som lyser året om inne i vårt orangeri.

Salongsbadet, relaxavdelning och gym håller stängt för renovering tillsvidare. Vi kommer att öppna avdelningarna vartefter varje del blir klar.

Se mer information om detta samt läs mer om våra fina erbjudanden på hemsidan, www.centralbadet.se.

Bokningar av behandlingar kan göras via hemsida: www.centralbadet.se, tel 08-218821.

Avbokningar/ombokningar skickas via mail till: [email protected]

Sportmassage

Minska muskelvärk och stelhet. Öka kroppens läkningsförmåga och återhämtning

Går du och har ont i onödan? Ont i ryggen eller axlar? då kan Sportmassage vara lösningen.

En tuff och mer djupgående massagebehandling för dig som är aktiv eller tränar mycket. Ger dig bättre återhämtning och kan optimera dina träningsresultat. Individuell behandling som vid behov kombineras med triggerpunkts behandling, stretching och värme. Sportmassage för att öka cirkulation, sänka muskelspänning och minska smärta. Skönt före och efter din träning/tävling eller efter en ansträngande arbetsdag.

Sportmassage
Naprapati

Naprapaten arbetar med att undersöka, förebygga, diagnostisera, behandla och rehabilitera smärttillstånd och nedsatt funktion i alla delar av rörelseorganen. En naprapat arbetar bland annat med manuella tekniker för att minska smärta och återskapa funktion. Vi behandlar allt från smärta i t.ex. nacke, rygg, skuldror, knä och axlar, till åkommor som tennisarmbåge, spänningshuvudvärk och ischias.

Exempel på vad vi kan hjälpa dig med:

• Ryggskott och nackspärr
  • Migrän och spänningshuvudvärk
  • Idrottsskador
  • Ischias
  • Muskelspänningar och tennisarmbåge
  • Dålig hållning

Detoxkur - Just nu 40%

Att god hälsa börjar i tarmen är en gammal visdom som gäller än idag. Vitamundas Colon Detox-program rensar inte enbart tjocktarmen utan även tunntarmen och tolvfingertarmen (duodenum). Vitamundas Colon Detox är unik i världen, vilket beror på huvudbeståndsdelen: fermenterad oljepalmsbark.

• Rengör hela tarmsystemet
• Lätt att använda
• Gluten-, socker-, soja- & laktosfri
• 100% naturlig
• Bekvämt
• Ger mer energi
• Smalare midja
• Bättre ämnesomsättning

Klicka på länken nedan om du vill ladda ner vår broschyr med mer information om Detoxkuren samt våra priser!

Detoxkur - Just nu 40%
EnglishFrenchGermanSwedish